Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2007 13:50 - Мечти...
Автор: lacrima Категория: Лични дневници   
Прочетен: 622 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 19.04.2007 14:48


image

Тези дни съм се размечтала. Или поне така си мисля! Какво ли щеше да бъде, ако живеехме в един по-добър свят, в който да няма убийства и какво ли още не. Това се нарича криворазбрана "циливилизация" (ама как успях да го напиша :))! Но не - ето, че се връщам в реалността, където цари пълен хаос (е, някои му казват и хаУс, но това е друг въпрос :Р)!!! Защо започнах блога си така? И аз не знам, пиша каквото ми дойде на ума. =) Днес е както винаги един обикновен ден. Само дето...правихме две контролни...нямам ни най-малка представа как съм се справила. А...между другото не съм се представила. Това е блогът на един болен мозък, или пък луда глава, както искате го кажете! Аз съм...момиче естествено и съм...на...няма да кажа на колко, май не е важно. Между другото мога да си опиша настроението напоследък с една много красива песен, ето част от нея:
"I"ll be your dream,
I"ll be your wish,
I"ll be your fantasy.
I"ll be your hope,
I"ll be your love be
everything that you need.
I love you more with every
breath truly madly deeply do..
I will be strong I will be faithful
"cause I"m counting on a new beginning.
A reason for living.
A deeper meaning."





Тагове:   мечти,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. drowranger - Измерения
19.04.2007 14:09
Хаос.. космос.
Какво значение има?
Важното в това измерение са хората. Ако има човек, който знаеш, че би дал живота си за теб (респективно и ти за него) - то целият хао(у ^^)с има смисъл.
А че е хаос - хаос е. :)
btw: Годините имат значение. Всяко нещо е от значение.
Welcome!
цитирай
2. innersmile - хей добре дошла :) прекрасно н...
19.04.2007 19:41
хей добре дошла :)
прекрасно начало и прекрасна песен! :)
цитирай
3. weasell - жестока песен,жестока група
19.04.2007 23:37
поздравявам те:))))))дано да ти е прятно при нас:)))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lacrima
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8418
Постинги: 2
Коментари: 3
Гласове: 23
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930